לראשונה • קריאה פומבית ב'מחנה הציוני': "לשקול הצטרפות לקואליציה"

דוד לזר | צילום: פייסבוק No Comments on לראשונה • קריאה פומבית ב'מחנה הציוני': "לשקול הצטרפות לקואליציה"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לראשונה, קול ברור נשמע ב'מחנה הציוני' הקורא למפלגתו לשקול להצטרף לממשלת בנימין נתניהו. לאחר שתקציב בהמדינה אושר וממשלת נתניהו מקבלת שקט לטווח יחסית ארוך, נשמעת לראשונה קריאה פומבית במחנה הציוני להיכנס לממשלה.

ח"כ איתן ברושי קורא להרצוג לחבור לנתניהו ולצרף את מפלגתו לקואליצייה, "הרצוג, בגיבוי שאני מאמין שיש לו במפלגת העבודה ובמחנה הציוני, יכול לעצור את הריצה של בנט למדינה דו-לאומית ולהצטרף לממשלה, לתפוס את המקום ליד ההגה ולהוביל לכיוון יותר נכון, יותר צודק, יותר חזק ויותר יהודי ודמוקרטי", הצהיר ברושי.

בפוסט שפרסם ח"כ ברושי לפני שעה קלה ברשת החברתית הוא כתב כי "ראש הממשלה חוזר על מחויבותו לשתי מדינות לשני עמים ועל רצונו לקיים משא ומתן עם הפלסטינים, בהקדם האפשרי ללא תנאים מוקדמים. על בסיס התחייבות ראש הממשלה ועל סמך שינויים בקווי היסוד של הממשלה, יש לבחון בכובד ראש האם הבשילו התנאים וקיימות הסיבות המצדיקות את כניסת המחנה הציוני לממשלה".

לדבריו, "בתקופה הנוכחית אנו מתמודדים עם שאלות הביטחון ויחסי החוץ של מדינת ישראל כאשר במקביל אליהן אנו חווים את גל הטרור העולמי ושאלות כלכליות וחברתיות, כל אלו מחייבים הרכבת ממשלה בעלת יכולת התמודדות עם האתגרים והאיומים הניצבים בפנינו".

"למחנה הציוני יכולת להשפיע על דרכה, דמותה וגבולותיה של המדינה, על פי תפיסת עולמנו, במידה ונהייה שותפים לניווט ולהובלה. נכון, המציאות שלנו היום היא מורכבת והדיון איננו פשוט, הנסיבות והזמן בו אנו פועלים מחייבים בדיקה רצינית שלנו כגורם אחראי שקול ומתון", כתב ברושי לסיום.



0 תגובות